مطالب طنز


♥♥♥♥تنها♥♥♥♥

♥هیچوقت از خدا نخواستم همه دنیا مال من باشه فقط خواستم اون که دنیای منه مال هیچکس نباشه!♥

ز وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟
همراه اول و ایرانسل !!!
رایتل ))))
کبوترای نامه رسون ؟؟؟؟؟
تو فضای خانوادگی ما همچین اعتماد فواره میزنه
 

فرستنده : mamareza
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 

ديشب توخواب احساس ميكردم توكوچه أم هرچي خودموجم ميكردم گرم نميشدم.ازخواب بيدارشدم ميبينم بابام تورخت خواب من خوابيده من اينورتوسرمادارم مث ...ميلرزم.
باباي اولاد دوسته داريم؟
ازاين ميترسم قحتي شه من وداداشمو بخوره!

فرستنده : darcknes star
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 

بابام:محمد کی زن میگیری؟
من:فعلا شرایط ندارم.
بابام:غلط کردی،دختر رئیسم هست،صحبت کردم باید بگیری...
خدایی دموکراسی رو حال میکنید؟
آخه پدرم چرا سوال میکنی؟بگو واست زن گرفتم دیگه!

فرستنده : Mohammad_7honar
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 

بابام استاد ادبیات دانشگاه آزاده تو قلهک . از یه دختره ترمه اولی سوال کرده امروز ، دختره نتونسته جواب بده . بهش گفته بابات چقد این ترم شهریه دانشگاتو داده ؟ دختره گفته 800 تومن . بابام بهش گفته بخدا اگه من جای بابات بودم نون نمی دادم تو بخوی چه برسه به شهریه دانشگاه . بابام میگه دختره چه بغضی کردش.
بابام اومده درستش کنه بهش گفته عب نداره مرد که گریه نمیکنه . ایندفعه میگه کل کلاس زدن زیر خنده ، دختره واقعا گریه کرده.
بابای دانشجو ضایع کنه من دارم ؟ والا . فکر کنم دختره رفته انصراف داده

فرستنده : milad
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 

داشتیم فیلم کلاه پهلوی نگاه میکردیم تو فیلم گفته شد فارغ التحصیل از دانشگاه سوربون پاریس داداشم اومد بگه اطلاعات قوی داره برگشت گفت سوربون که برای پاریس نیست گفتیم پس برای کجاست؟گفت برای فرانسه تا اون موقع نمی دونست پاریس پایتخت فرانسست
به جون خودم امسال کنکور رتبه1میاره

فرستنده : mobina

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

مامانم زنگ زده میگه؛ امیر داری میای خونه چیـــــز بگیر!
میگم؛چی؟؟
میگه؛چیــــز!! چیـــز!! اَی بابا یادم رف!! بذار فک کنم بعداً بهت میگم!! قطع کرد!!
بعدش اس داده میگه نمیخاد بگیری خونه داریم!!!
مامان خانومٍ دارم من؟؟

فرستنده : امیر21
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 

به خدا اگه دروغ بگم. برادر زاده دارم 4 سالشه داشتم بهش انگور میدادم یه انگور پلاسیده دادم بهش میگه عمو اینو نمیخوام بادش کم شده..!!!!!!!!!!!! یعنی ی وضعی..

فرستنده : Shaaaahin city

نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت19:46---4 آبان 1391


meysam
ساعت13:22---4 آبان 1391
خوبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت 23:48 توسط ♥♥♥♥hossein♥♥♥♥| |


Power By: LoxBlog.Com